Од нашето искуство, овие принципи на работа важат за големи и мали тимови, во најразлични индустрии и организациски структури. Тоа е затоа што проблемите со кои се соочуваме се универзални, и предизвикот секогаш е ист: како побрзо и полесно да создадеме нешто што ќе им се допаѓа на нашите потрошувачи.
- Емпатиja – за подобро да ги разбереш потребите на луѓето
- Соработка – прифаќање на различностите
- Перспектива – отвореност кон нови предизвици и учење
- Свесност – за процесот и начинот на размислување
- Експеримент – постојано истражување и тестирање
- Акција – преземање јасна и одлучна иницијатива
- Креативност – постојана инспирација
- Прифаќање – на несигурности и ризици
- Однесување – промена на чувства и перцепција
- Желба – одлучност да се направи промена
- Критика – фидбек од потенцијалните корисници
Design Тhinking пристапот во своето работење го применуваат некои од најголемите и најуспешните светски компании од најразлични индустрии, како Google, Apple, Deutsche Telekom, IBM, Marriott, SAP Lego, General Electrics, Samsung итн.
Доколку сакате да пробате дали и во Вашата компанија Design Thinking методологијата ќе покаже позитивни промени и резултати, контактирајте нè ТУКА.